KONTAKT KUNDESERVICE
SØK BLANT VÅRE BLOGGINNLEGG
Mange av henvendelsene vi får handler om det samme. Derfor har vi laget egne blogginnlegg og guider som besvarer de mest stilte spørsmålene. Før du kontakter oss anbefaler vi deg å søke i feltet under og se om du finner svaret.
Finner du ikke svaret du leter etter, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Vi er tilgjengelig på telefon, mail, chat og Facebook. Kontakt oss, så hjelper vi deg gjerne!
Her finner du oversikt over dem som kan hjelpe deg med å montere en avfukter.
ANGRERETT
Klikk her for å laste ned angrerettskjema.
REPARASJON AV PRODUKT
Luftavfuktere innenfor reklamasjonstiden (5 år) kan sendes direkte til Pelles Verksted for en vurdering. Klikk her for å registrere din reparasjon.
Andre produkter (eks. luftfuktere, luftrensere etc.) sendes direkte til oss med returskjema vedlagt. Klikk her for å laste ned obligatorisk returskjema.
Alle reparasjoner som skal behandles som en reklamasjonssak må ha vedlagt kopi av kjøpsbevis sammen med maskinen.
Reparasjoner uten kjøpsbevis vil bli fakturert avsender for utført arbeid.