Har du spørsmål om hvilke fraktmetoder du kan velge? Hva koster det for å bestille varer i nettbutikken vår? Her finner du informasjonen som mange lurer på før de handler her hos oss. Om du ikke finner svaret anbefaler vi deg å kontakte oss. Klikk her for å komme direkte til vår kundeservice.

Vi tilbyr fri frakt på alle ordre over 1.000kr*!

Fraktalternativer

Fri frakt* (Bring pakke til hentested)

Nå får du gratis frakt på alle nettbestillinger med leveringsvalg “Fri frakt”. Denne tjenesten erstatter den tradisjonelle “Klimanøytrale Servicepakken” og leverer til ett av de 2.300 hentestedene basert på ditt postnummer**. Dette er en klimanøytral fraktmetode som bruker tog fremfor bil der det er mulig, og Bring kompenserer for restutslipp gjennom kjøp av CO2-kvoter. Mottaker henter selv på utleveringssted (nærbutikk, pakkeboks, postkontor). Med hjelp av ulike tilleggstjenester kan man få pakken levert hjem eller endre til et annet utleveringssted.

*fri frakt gjelder ved kjøp over 1.000kr og gjelder ikke ved kjøp av bassengavfuktere og andre enkeltprodukter tyngre enn 35 kg.
**vi gjør oppmerksom på at vi dessverre ikke kan sende varer til Svalbard.

Hjemlevering (Bring pakke levert hjem)

For kun 99kr ekstra tilbyr vi hjemlevering til alle husstander i hele landet. Pakkene leveres mellom kl. 8–17 eller 17–21, basert på hvor i landet man bor. Bring har også lørdagslevering i Oslo!
I byer og tettsteder leveres pakker mellom kl. 17–21, og det sendes ut en SMS til mottaker med lenke til Brings digitale grensesnitt. Her vil mottaker få informasjon om estimert leveringstidspunkt innenfor et én-times intervall, følge pakkens vei i sanntid og gjøre valg underveis.

Brevpost (Bring pakke i postkassen)

Er varen liten og nett? Da tilbyr vi pakke i postkassen som er en enkel og rimelig løsning når du skal ha tilsendt små pakker i et format som passer i postkassen. Du får sporing og varsling når strekkode scannes, og er pakken for stor for postkassen kan den hentes på ditt lokale postkontor.

Klikk & hent (Hent på hovedlageret i Sandefjord)

Alle bestillinger kan hentes på vårt hovedlager i Sandefjord. Dette alternativet åpner opp for umiddelbar henting forutsatt lagersaldo. Så fort ordren ankommer lageret vil pakken din legges for uthenting, og du kan møte opp direkte på lageret for å hente varen.

Adresse: Bedre Inneklima AS, Pindsleveien 8B, 3221 Sandefjord.

Leveringstid

Vi pakker og sender ordre fortløpende vi mottar dem, og normalt innen første virkedag. Til store deler av landet sender transportør på 1 dag. For resten av Norge må 2-3 dager beregnes, avhengig av strekning. For nøyaktige transporttider visert vi til Bring sine transporttider for Pakke til bedrift og Pakke levert hjem.

Uavhentede pakker

Hentemelding sendes av transportør til telefonnummeret og e-postadressen du har opplyst om ved bestilling. Varer som ikke hentes på postkontoret innen transportørs tidsfrist eller nektes utlevering vil automatisk bli returnert til vårt hovedlager.

For uavhentede pakker vil du bli belastet et gebyr på 149kr for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken.