Hvordan reklamere på produkter

Hvordan reklamere på et produkt?

Har du et produkt som er kjøpt av oss eller av en av våre forhandlere, så kan du reklamere på produktet på følgende måte:

  1. Reklamasjonsordningen gjelder kun produkter kjøpt hos oss eller av av våre forhandlere. Har du kjøpt produktet utenfor Norge må du henvende deg til dem du kjøpte det av.
  2. Gå til vår side for kundeservice. Finn skjemaet for retur (returskjema) og skriv det ut på papir.
  3. Send produktet inn til oss sammen med ferdig utfylt returskjema og kvittering fra stedet der du kjøpte produktet.

Produktet sendes til følgende adresse:
Bedre Inneklima AS
Pindsleveien 8b
3221 Sandefjord

Hvordan reklamere på produkter kjøpt utenfor Norge?
Har du kjøpt et av våre produkter hos en forhandler som befinner seg utenfor Norge, så gjelder ikke lenger norske lover og regler. Vi kan heller ikke hjelpe deg med service eller reklamasjonssaker. I disse tilfellene må du kontakte selgeren du kjøpte produktet av. produktet må deretter sendes tilbake til selgeren i utlandet. Dette medfører at varen må midlertidig eksporteres, for deretter å importres tilbake til Norge når det er ferdig reparert. Dette er en omstendig og dyr prosess, så vi anbefaler deg å heller kjøpe produktet i Norge. Da blir alt så mye enklere den dagen du trenger hjelp eller reparasjon.